1/2-2012

Hellu! :) 
Kan inte förstå hur snabbt tiden har gått, det är inte sant. Redan februari? Men snart är det vååår, haha! :P Så jag tänker lite positivt i alla fall ;) Tänkte börja med och säga att jag är glad över att dem flesta som läser min blogg lägger snälla kommentarer, men det finns vissa som kommenterar lite elakt och talar om hur jag inte ska ska skriva här, dvs. att de tycker att det är irriterande att jag gör glada gubbar och så. Om ni blir irriterand av att läsa min blogg så behöver ni inte göra det. Jag gör det här för att jag tycker att det är kul inte för att vissa ska skriva hur de vill att jag ska göra mina inlägg. Blev lite irriterad när jag såg det. Däremot har vi en bloggare som jag kollade in här om dagen och såg att hon skriver nästan samma saker som jag och bloggar om det jag gör, haha. Fast bara att hon sätter in inläggen 2-3 dagar efter, haha! Men kul att den personen ändå läser och får tips utav mig, hehe. :) Hoppas ni annars har haft en fin dag! :D 



Kommentarer
saska :)

men kattis, det finns svartsjuka människor, skit i dom! varför läser dom din blogg om den är så dålig??? åh va jag är trött på sånna idioter!!



puss på dig snygging ;) ses snart? <3



2012-02-01 @ 21:53:14
Ayfer

Du är bäst katie <3



2012-02-01 @ 22:32:24
Anonym

Hej!



Jag brukar läsa din blogg ibland och har också lagt märken till vissa saker du skriver om. Är inte den typen som tar första steget genom att kommentera människor men nu när någon har öppnat låset så kan jag droppa in med lite tankar :-) först och främst ska du inte behöva ta åt dig av vad folk har för åsikter men å andra sidan finns det en mening i det dom säger som även jag ser som inte ens känner dig. Du verkar vara en typ som just är i den åldern där "the world is yours". Det är helt rätt, man ska blicka framåt men dina inlägg beskriver dig även med andra ord också. Ego, attention brud, beroende av intyg bland andra etc. Ta inte detta så personligt för det är bara en åsikt jag delar med mig. Jag har studerat beteende vetenskap i 6 år och vet hur människor fungerar. En till sak, värt att notera, ordet "faktiskt" du använder i nästan varje mening är också lika med som bestämd och det kan vara irriterande för läsare att läsa sådant. Lägg det på minnet...



Ett tips: var dig själv istället för att se din omgivning som utmanare, det gör livet bara besvärligare!



Du behöver inte godkänna kommentaren om du tycker det är pinsamt, låt detta vara mellan oss två ;-)



2012-02-05 @ 23:34:15
Ayfer

Eh för det första så kan du inte säga att hon ska vara sig själv, eftersom du inte känner henne kan du fan inte veta om hon är sig sj eller inte när hon skriver sina inlägg men det vet jag.

Förresten kan du sj vara ego kommer o skryter om din utbildning, och vem bryr sig. För att du har studerat nåt jävla personligt bla bla bla betyder det inte att du kan mycket om människor.

Vet du vad jag fick ut av ditt komentar utan att behöva studera att du är en fjantig person som har tagit åt sig av katarinas inlägg så himla mycket att du har behövt kommentera det.

Hjärtat grow up.



2012-02-07 @ 13:41:52
Anonym

Till Ayfer:



Detta är endast min egen åsikt, så varför kommer du in i bilden då? Ska du framstå som hennes försvarsadvokat nu? Vem är löjlig nu egentligen, jag som fick uttrycka mina åsikter eller du som i hopp ska försöka vinna en oscars grammy för det här? Det heter inte skryta och det handlar inte om någon avundsjuka utan att jag med min utbildning kan människor ut och in vare sig jag läser eller ser. Kan du inte vara mänsklig här i sverige som många andra invandrare (är själv från rumänien) så kan du få vara det i istanbul istället! Sköt om dig hjärtat!



2012-02-07 @ 15:46:42
Katie

Okej, det räcker, kan du sluta hacka på mig och kommentera hur jag är som person. Jag är absolut inte egoistisk, har du tagit åt dig lr ? Du kanske har studerat din vetenskap fel eller ngt. Ordet faktiskt tkr jag inte säger ngt om en person. Jag vore tacksam om du inte läste min blogg mer, jag behöver inte såna läsare ;) jag tog inte åt mig utav din kommentar och jag har ingen lust och sitta och bevisa för dig vem jag är. Mina vänner vet hur jag är som person och kan säga att jag har vänner som alltid är här för mig, de läser min blogg och det är självklart att de också kan bli lacka för att du hackar och skriver onödiga saker. Själv skulle jag aldrig kommentera ngt negativt i någons blogg, förstår inte vad du har för nytta med det. Men nu har jag inte mer tid och slösa på dig iaf :)



2012-02-07 @ 18:43:17
Ayfer

Ha ha din nörd sticka sj till rumänien istanbul är i allafall mycket mer utvecklat än rumänien din bonde oj, där dök sanningen upp. Ups ;)



2012-02-07 @ 18:56:53
Anonym

Till Katie:



Meningen med min kommentar var ju inte att du skulle behöva ta åt dig, eller hur? Jag begriper verkligen inte varför du får för dig att jag ville dig illa på något sätt? Alla vi människor har ju rätt att säga vad vi tycker och lite kritik ska man väll tåla. Hur som helst så var inte syftet att du skulle uppfatta mig på det viset och jag ber om ursäkt för det då ha ha :-S samtidigt vill jag påpeka att jag har all rätt i världen att läsa alla bloggar samt dela med mig mina åsikter så länge jag inte är brutal och i det här fallet var inte jag det.



Till Ayfer:



Ok försvarsadvokaten som är stolt över att bära slöja. Är verkligen ingen rasist och kan inte vara det heller då jag har mina rötter 100% i rumänien men sådanna som dig borde fan lära sig att inte vara självmordsbenägna i vissa sammanhang! Du gör ju totalt bort dig framför din klient katie genom att påstå sånt om rumänien som är mer eller mindre likt serbien där jag har många vänner. Det är för mycket lamm kött här i sverige, dags för gris köttet att ta över ha ha.



Det är allt för mig! :-)



2012-02-07 @ 20:07:18
Katie

Jo, men det verkade så. Du verkar starkare ifall du trampar på andra. Själv blev jag förvånad över när du skrev att du var från Rumänien, tycket också att det var väldigt fel av dig och inte våga skriva ditt namn, utan att du var anonym. :S Omg, skriv bara. Själv har jag en kompis som är halv serb och halv rumän, hon är skit snäll. Men du måste känna mig ifall du vet min bakgrund väldigt mycket, jag kommer få veta vem du är förr eller senare... Läs min blogg, fortsätt, men dina kommentarer kommer inte upp mer! Jag personligen skulle ALDRIG kommentera något negativt och du verkar vara väldigt egoistisk av dig ifall du påpekar att jag är det! Jag är snyggast, so what?



2012-02-07 @ 21:36:00
Ayfer

Hela du är gris som har ingen anning om ens vilken religon jg hr eller om jag bär slöja. De borde bomba dig först o främst.



2012-02-08 @ 12:00:21
Irma S

Du har en mycket fin blogg, strunta i andra. Vem härmar dig? :D Vill läsa dennes blogg då.



Blogg: http://itchys.webblogg.se/
2012-02-12 @ 12:37:32




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback