21/8-12

Hej, hej! :) 
Usch, vilket tråkigt väder det är ute. Man blir ju helt deprimerad, haha. Nu vill jag bort till något varmt land och bara chilla vid stranden med en drink i handen, åhh.. tänker tillbaka till Cypern nu, hehe. Men man bor i Sverige, så det är tyvärr sånt väder vi har här, det är ju typ sommar en dag och höst en annan dag, haha. :P 
Idag gick jag upp rätt tidigt eftersom jag hade lite saker och göra, då tycker jag om och fixa allting snabbt så att jag har dagen ledig sen. Så nu kom jag hem käkade lite, ska städa nu och sen iväg och träffa älsklingen. 
 
Imorn kommer min bästis på middag hos mig. Tänkte laga något gott och dricka Rosé vin till det...mmm! Ska nog laga pasta och någon god sås. Jag älskar verkligen pasta, det är det bästa som finns!! Här bjuder jag på en bild på mig och bästisen på studentdagen. :) Puss 

Kommentarer
Ayfer

Såå gullig du är. Löfff uuu tooo!



2012-08-21 @ 15:24:57
Katie

Looove U too! :D



2012-08-21 @ 15:43:52




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback