20/8-12

Hellu bloggen! 
Hoppas ni läsare haft en bra helg. Själv har jag haft det jättebra, förutom min huvudvärk, usch. Igår var jag med älsklingen nästan hela dagen. Vi var lite hos honom och sedan var vi och käkade pasta. Han har köpt med sig massor med choklad till mig från Serbien, jag verkligen älskar godis och choklad!! 
 
Över helgen kommer Jasmina upp till Stockholm, har inte sett den bruden sen jag tog studenten, så det är tags att hon kommer hit! :) Har saknat henne, så vi ska ha så kul i helgen. Vi är ju galna, har redan planerat vad vi ska hitta på fredag och lördag, haha. Nej, nu måste jag käka frukost och börja fixa mig, tänkte och iväg till Nacka och sen sticka till gymmet. Puss på er! 

Jasse och jag! Galen kväll blev det, hehe :)
 

Kommentarer
Sandra

Hej! Läser din blogg dagligen och du är snygg vill vara som dej. Tränar du mycket? Älskar din kropp verkligen såg din bikinibild vill också ha den kroppen. Svara snälla, kram



2012-08-20 @ 21:58:53
Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov gott :)
Hoppas du fick en bra start på nya veckan ;D



Blogg: http://mooollys.se
2012-08-21 @ 00:04:25




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback