16/8-12

Hellu! :) 
Jag vet att jag är riktigt dålig på och uppdatera min blogg, men jag känner inte för och skriva helt enkelt.Tycker tyvärr inte att det är lika kul längre, sen har jag velat umgås med mina vänner och bara ta hand om mig själv. :) I måndags var jag med Ayfer, vi satt lite hos henne och snackade lite skit, sen gick vi ut i solen lite grann, riktigt skönt! Man ska passa på och vara ute då det är soligt, eftersom man inte vet när solen kommer tillbaka nästa gång, hehe. 
Igår var jag och tränade, känner att det börjar gå bra nu. Men det enda jag måste ändra lite på är mina matvanor, jag äter för mycket onyttigt. Godis kan jag tyvärr aldrig säga nej till. På kvällen träffade jag Saska i stan, vi har ju inte setts sen hon tog studenten, så det var ett tag. Vi stack till Vapiano och käkade pasta, älskar deras pasta!! Efter det tog vi varsin drink på Sky Bar, riktigt trevlig kväll! :) Nej, men nu ska jag käka frukost, får se vad jag hittar på idag. 
En bild på mig från Cypern! 
Take me back!!!
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback