Vårdag med älsklingen! :D

Hej, hej! :)
Idag så har jag haft en helt underbar dag med min älskling. Vi träffades 12.30 och sedan åkte vi till vattenmuseet på Djurgården. Åh, vad fint det var. Jag tror jag sist var där när jag var 8 lr 9 år, hehe. Men det var så fiiint! Efter att vi varit där gick vi runt och promenerade vid Djurgården och så såg vi ett till museeum och Stefan ville verkligen dit. Jag kände inte riktigt för det, men klart jag ställer upp. När vi kom in dit var det uppstoppade djur. Boorig tyckte jag, men alla vi är ju olika, hehe. Efteråt fikade vi på Djurgården och satt vid vattnet och njöt av solen. Det var så vackert! Sen promenerade vi från Djurgården till Gamla stan, när vi såg hur fint det var vid Gamla stan, satte vi oss vid en bar med utsikt över vattnet och drack ett glas Rose vin/ öl. Jag var hemma 19.30. Efter en heldag i solen och långa promenader med mitt hjärta var jag helt död, hehe. Jag kommer alltid minnas den här dagen, mycket skratt på en vacker vårdag! :D


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback