Omg!

Ja, det är en sak jag inte fattar, hur folk orkar lägga ner tid på och kommentera så mycket onödigt egentligen. Jag bloggar för att jag tkr att det är kul och inte för någon annans skull. Jag brukar oftast skriva om mina helger eller då jag hittar på något eller känner att jag bara vill skriva av mig. Men vissa männsikor tkr tydligen att det är så himla roligt och sitta och kommentera saker, omg! haha. Jag förstår inte hur ni orkar lägga ner tid på och försöka sänka folk för att må bättre? Herregud! Men fortsätt skriv saker, det är fine för mig... jag tar ingen skit, utan jag tänkte bara svara på era hatare som tydligen läser min blogg och sitter och kommenterar! Puss & kram på er! :D haha!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback