Lördag =)

Här är en bild på mina sötnosar =)

Hejsan! =)  Jag hann aldrig blogga igår efter att jag kommit hem från mina kusiner. Men vad snälla dem var och så sötaaa, de var hur snälla som helst!
Senare under dagen kom min pojkvän Stefan till mig, vi åt middag och därefter åkte vi hem till honom för att fixa oss och mötte sedan upp hans vän Andrija, vi drog in till stan och var på en Balkan club, rätt nice faktiskt. :)
Idag har jag varit med min pojkvän och vi har inte gjort ngt alls, bara legat och degat framför tv:n. Fast det är trots allt söndag :P
Bilder om lördagen kommer upp lite senare under veckan. Men här kommer en bild på mina söta kusiner :)

Kommentarer
Anonym

Vad söta mina kids är och snälla så klart.



2011-09-21 @ 12:05:21
Katie

Självklart, dem var hur snälla som helst :) Våra små sötnosar :)



2011-09-21 @ 12:09:10




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback