Fika med Natasa

Åh, vad jag älskar min pälsväst, den är så himla fin och skööön! :)
Jag och Natasa =)
Hellu! =)
Igår var jag och träffade Natasa, vi var i stan, för att hon skulle köpa en vinterjacka och hon valde en jättefin. :) Sedan var vi och fikade på Östermalm på Café Albert, där satt vi och snackade lite skit. :P
Här kommer 2 bilder på mig innan jag skulle till stan, medan den tredje är på mig och Natasa för 2 veckor sen, då vi var i Södertälje på middag och sen på en drink med våra pojkvänner. :)

Kommentarer
Maida

Aah din pälsjacka är fett fin, var har du köpt den ? :) <3



Blogg: http://maidasrdanovic.webblogg.se/
2011-09-21 @ 11:04:05
Anonym

Tack så mkt :) Jag köpte den på She Store i PK-huset vid Kungsträdgården :) <3



2011-09-23 @ 13:14:10




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback