PROMENIX

Har precis varit på en kvällspromenad med Jasmina. :) Vi hade en del och snacka om, för att vi har inte setts på väldigt länge. Hon har varit uppe i Sthlm ett tag, men man har så mkt att göra under vardagarna att man ibland inte hinner. Men jag längtar tills på lördag, gör att då ska vi på feeeest =) Ska shaka loss rejält :) hihi! 
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla på Mitt stora feta syrianska bröllop. Här kommer en bilder på oss =)

Toppen är från Zara 199:-
Jeans från Gina Tricot 299:-
Ringen har jag fått i present ;)




Kommentarer
jasmina

damn vad heta vi är asså ja ser nyvaken ut! ;) tack för en undrbar pratstund och en jätte skön kall kvällspromenad! ;) love u girl <3



2011-10-24 @ 20:58:47
Katie

Hehe, sluta, vi är ju skit snygga ;) Haha, vi skulle på bio den kvällen, kmr du ihåg? :) Tack själv gumman! Love u too! <3



2011-10-25 @ 15:23:10




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback