Lördag

Hej bloggen! =)
Jag är ledsen att jag inte har hunnit skriva så mycket nu under fredag och lördag. I fredags var jag och Anna i stan, vi tog en fika på Café Albert på Östermalm, sedan gick vi runt i stan och tog lite galna bilder. De kommer upp under nästa vecka, hehe. Vi hade iaf otroligt kul!
Igår var jag och jobbade och efter så kom min pojkvän till mig. Jasmina har kommit på besök från Göteborg, så vi tre gick ut! På kvällen var vi på Mongolian Barbique på Sveavägen, åh, vad gooood mat dem har. Vi käkade buffé där,därefter så tog vi en drink på Sky Bar och satt och snackade lite skit, hehe!



Jag och älsklingen på restaurangen!

Jag och Jasse på Sky Bar!

Här är vi igeeen!

Jag och älsklingen på Sky Bar! =)


Jag!
Min tröja är från New Yorker och kostade 299:-

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback