31/10

Hej bloggen! =) 
Igår hade vi jättemycket folk här hemma, det var jättetrevligt faktiskt :) Men vi hade en del småbarn också, så det kändes som att det var ett barnkalas, hehe. Men det var det ju självklart inte ;) Mamma, fick en del fina presenter och sedan köpte folk presenter till mig med, för att de kände att de inte hade köpt ngt till mig när jag fyllde 18, så det var ju också jättegulligt. Ska ta kort, så får ni se vad jag fick :D Men det kommer upp lite senare. 
Idag har jag varit och övningskört lite på Trafikskolan och jag kom hem för ngn timma sen, så har precis käkat. Vet inte vad jag ska hitta på nu, får helt enkelt se, vill gärna ta det lite lugnt nu, kanske kolla på ngn film, får se. Men vi hörs lite senare ;) Här kommer iaf en bild på mig från i somras. Den är tagen i Serbien på ett hotell. Klänningen är från Spanien från Mango och kostade 799:-. 






Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback