22/10

Halloj! =) 
Förlåt, för dålig uppdatering, men igår hann jag aldrig blogga. Var och praktiserade och därefter så kom jag hem och gjorde minipizzor för att sedan kom min älskling till mig. Vi satt och kollade på tv med resten av min familj och käkade räkor, vitlöksbröd, minipizzor och lite mezze, till det drack jag vitt vin ;) 
Idag har jag jobbat och nu sitter jag här vid datorn. Vet inte vad som kommer att ske ikväll. Min mobil e helt konstig :( Jag kan inte svara på sms, åh! Jag får se, jag kanske blir hemma idag med lr så sticker jag till stan sen, får se ;) Här är två bilder på mig ;) Vi kanske hörs lite senare. 



Kommentarer
Linda

Söt du är gumman <3 \Linda



2011-10-23 @ 23:26:15
Katie

Tack så mycket! =) <3



2011-10-24 @ 10:04:34




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback