Söndag!

Söndag idag då, imorgon skola igen som vanligt. :P Igår kväll hade jag det otroligt mysigt med min älskling. Vi kom till Heron City lite tidigt och hämtade ut biljetterna, så medan vi väntade på filmen Contagion så fikade vi på Amazonas, sedan så var vi och såg filmen, den var sådär, men min älskling ville se den så det blev den, hehe. Därefter så åkte vi hem till min älskling och kollade på en film som var på tv, en lite skräckis, hehe, till det satt vi och drack rött vin. Så MYSIGT vi hade det! Jag älskar honom sååå mycket! :D Kan säga att jag hade en helt UNDERBAR lördag! :D Idag har jag inte gjort så mycket, pluggat en del och bara tagit det lugnt, hehe :P Det är ju trots allt söndag. 



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback