Lördag

God morgon mina läsare! =)
Igår var det trevligt, jag, Stefan, Natasa och Milan hyrde en komedi film och den var faktiskt lite rolig, kommer tyvärr inte ihåg vad den hette :P Vi hade iaf filmkväll, men tråkigt att Natasa mådde lite dåligt, så de gick hem lite tidigt, men, men. Så jag och älsklingen satt och glodde på tv, hehe. Kom hem runt 01.30, något sånt. ;) Idag är jag leeedig, har inte varit ledig på väldigt länge från jobbet, men jag skulle hellre vilja jobba nu, vilket skit väder vi har idag :( Men, men, ska nog vila lite hemma och kanske hitta på ngt lite senare idag. Ikväll kommer älsklingen hit, så vi lär sitta hos mig :P Här kommer en bild som jag tog i somras innan vi skulle ut, så snygg och brun jag var där, vill tillbaka! :(


Toppen är från H&M och kostade 299:-


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback