Bilder från igår! :)

Halloj! :) 
Kan börja med och säga att det var väldigt trevligt igår på 18-års festen, shit vad vi garvade, hihi :) Vi dansade en del och så ;) Tog endast bild med min kompis med Michelle, hann aldrig ta med Nemanja, för att eller så dansade vi, åt mat/tårta och fotografen hittade vi inte heller, dvs. hans syrra :P Så ingen bild blev det med födelsedagsbarnet :P Men här har jag laddat upp lite bilder från igår, både ego och på festen :P hehe!


Klänningen är från Nelly och mina klackar från Serbien ;)






Två puss bilder, vad ska man annars göra medan man väntar på resten av familjen? :P



Jag precis efter middagen :)



Michelle och jag :) <3



Michelle och jag igen! :P



Kommentarer
Patricia♡

Säger det igen - så fin klänning:D



Blogg: http://patriciac.blogg.se/
2011-11-26 @ 23:38:05
Monika

sv; Jag har vart på ikea och sen med kompisar!: d haft en bra dag? :)



Blogg: http://ttomtenissarna.blogg.se/
2011-11-26 @ 23:46:49




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback