7/11 <3

Idag är det 10 MÅNADE MED MIN ÄLSKLING! =D Vad tiden har gått snabbt tycker jag. Men jag har haft 10 underbara månader med honom och jag hoppas på ännu fler faktiskt. :) Egentligen så hade jag helt glömt bort det, men när jag satt på tåget idag och läste Metro så kollade jag bara helt spontrant vad det var för datum och då kom jag på det, hihi! =) Men jag ska tyvärr inte träffa min älskling idag, men jag lär göra det under veckan. Har tillbringat ganska mycket tid med honom nu under veckan, men jag saknar fortfarande honom. :P hehe!


Min älskling och jag på nyår =) 2010! <3
Toppen är från Gina Tricot 199:-
Kavaj från H&M 399:-


Jag och älsklingen på en fest.
Min klänning är från Zara 399:-


Kommentarer
Natasa

Visst går tiden fort?! Jag minns när jag och Milan hade varit tsms i 10 mån, o nu e d snart 3 år:) Kan inte fatta det ännu! Tiden går alldeles för fort men man har ju en massa fina minnen bakom sei sen oxå :)



2011-11-07 @ 12:50:27
Katie

Jag vet, tiden går hur fort som helst. Kommer ihåg när vi första gången var och fikade dagen innan nyår och titta vart vi är nu liksom. 3 år är inte heller så lite, hehe. :)



2011-11-07 @ 16:29:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback