3/10

Halloj!
Konserten vart inställd igår, Rihanna mådde inte så bra, så det blev inställt. Fast jag tyckte faktiskt att de skulle meddelat lite tidigare. Vi stod och väntade i 3 timmar i onödan :( Jag förstår ifall man inte mår bra, men man behöver ju faktiskt inte meddela det halv nio på kvällen, då konserten typ skulle ha börjat halv åtta :S Fast aja. Jag och Anna vart lite sura, men vi åkte och fikade på café 60 istället och satt där en stund och snackade lite skit, hehe.Jag var hemma runt ett igår och imorse gick jag upp kl.06.00 kunde inte sova,haha. Så jag gjorde våfflor med pappa på morgonen, så brorsan vart helt överlycklig, haha. :) Så vi åt en god frukost i alla fall :D


En bild på fikan,hihi. Kolla på latten, det ser ut som ett hjärta :P


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback