22/11

Hej bloggen! =) 
Kan börja med och säga att det var otroligt trevligt igår kväll hos min pojkväns föräldrar :) Vi åt oss propmätta och kunde knappt andas, men vi satt också och snackade och skrattade en del :) Hihi! Så det var trevligt :) Idag har jag iaf varit i skolan och därefter så var jag i stan med Ayfer en stund, vi skulle kolla på ett par klackar till mig och till henne, jag åkte sedan till Nacka Forum och provade klackarna som jag hade satt upp igår, gryyyymt snygga är dem! Blev lite förvånad när jag insåg att jag hade stl. 36 i skor, har jag så små fötter? :P hehe! Nu har jag precis käkat och ska ut med brorsan lite, sedan blir det plugg :P Här är en bild på mig från i somras, toppen är från Bik Bok 199:- 



Kommentarer
Monika

sv; Hej hej, jo det är bra, med dej då? :)



Blogg: http://ttomtenissarna.blogg.se/
2011-11-22 @ 22:19:37




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback