11/11-11

Ja, då var det fredagen den 11/11-11 xD hehe. Vilken omtalad dag på facebook, haha! Idag har jag iaf varit och jobbat på Nordea, käkade en god pastasallad till lunch :D Nu kom jag precis hem, ska nog vila lite nu och sedan på kvällen ska jag träffa min kompis Miljana i stan, vi lär ta en fika någonstans :) Så sådär kommer min fredag att se ut. :) Juste, mina Nelly klänningar kom igår. Såååå glad jag blev :D Så har tagit lite bilder på dem :D Men det är snyggare och ta bilder på klänningarna när man väl är fixad till en fest än så här, hehe! Men här kommer dem iaf :D 



Kommentarer
GlitterLover

Den undre klänningen var väldigt fin!



Blogg: http://glitterlover.blogg.se/
2011-11-11 @ 18:35:53
Anonym

Kan du skicka länker på denna klänningen övanför?



2011-11-13 @ 01:36:28
Katie

Jag skulle gärna gjort det, fast den blåa klänningen var på rea, så den är nog slut. :( Är hemskt ledsen, men kolla på nelly.se. Du lär säkert hitta andra snygga klänningar :)



2011-11-13 @ 19:40:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback