Lördag!

Jag är ledsen att jag inte skrev ngt igår, men jag jobbade hela dagen och hann aldrig blogga innan det, efter jobbet så väntade min pojkvän på mig, så gick vi hem till mig och käkade en god middag med mina päron, sedan fixade vi oss för utgång och mötte upp Ana och Zoka på tc, vi var på en Balkan club (yunite), festen var på café Bolero mitt emot Åhléns city. Shiiit, vi hade gryyyymt kul! :D Har inte shakat loss på hur länge som helt! :) Bra musik kan jag säga :D Vi stack därifrån runt 02.00 och åt på Donken innan vi taggade hem, hehe :P 
Idag har jag jobbat, kom precis hem från jobbet. Det var en tjej som undrade vart jag jobbade, jag jobbar på Din Syn med glasögon och linser. Men det är mitt lilla extrajobb. ;) Så nu tänkte jag fixa mig och sedan ska jag till Michelle, hon fyllde år igår, men ska firas idag. :) Vi lär höras imorn då! Ha en underbar lördag!!! :D


Jag och min älskling igår! :) <3


Ana och jag igår! :) <3
Snyggingar.com


Kommentarer
Patricia♡

Låter som om du hade en fin kväll igår:)



Blogg: http://patriciac.blogg.se/
2011-12-03 @ 17:11:25
Ayfer

Gud va vacker du är sötis.

Du ser underbar ut <3



2011-12-04 @ 09:17:33
M*

Glad andra advent ♥



Blogg: http://ILROMANISTA.SE
2011-12-04 @ 19:10:30




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback